1 Şubat 2014 Cumartesi

Bir değişik Google Tanıtım ve Reklam dizini gootanitim.com



Gootanıtım bu isim internet sektöründe çok yeni bir site olmasına rağmen çok hızlı bir giriş yapmış bulunuyor.Gootanıtım ismini Google dan esinlenerek almış.Bir çok firma ve web site sahibinin hayali google aramalarında ilk sıralarda çıkmak. Gootanitim.com işte size bunu sağlıyor. Bir dizin kuruluşu olan site google da size referans oluyor. Gootanitim sayesinde çok yüksek ziyaretçi potansiyeline sahip olabiliyorsunuz. Kaliteli bir dizin olduğu için tanıtımlarını ücretsiz yapmıyorlar.

Gootanitim dizinleri ve sayfalarında linkinizin olması size ne sağlar?

PR değeri yüksek olduğu için sizin tanıtımınız açısından değer katar. Ve google gözünde yükselirsiniz.
Çok fazla ziyaretçiye sahip olursunuz bu da sizin iş potansiyelinizi çok fazla artırır.
Artık bilinen bir site ya da firma olursunuz.
İnsanlar sizin hakkınızda az çok fikir sahibi olur.
Aramalar da daha çok url niz geçerli olur.Sık ziyaret edilen bir iş yeri haline gelirsiniz.

Eğer sizde birşeyleri tanıtmak ya da duyurmak istiyorsanız. Gootanitim.com adresini bir ziyaret edin derim. Mutlaka yararını göreceksiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder